Friendship is the Best thing you will ever have


Så gullig så rar

Det är en fin vän jag har

Hennes namn är ljuset från en stjärna

Och det e sant, hon är en stjärna,

En med skitstort hjärta

Hon är en stor diamant med rubiner på

Hon är den lilla saken alla gillar att driva så

Saknar henne grovt har inte sett henne på skitmånga dagar

Hon e så äkta att hon får de flesta personligheter att flagna

Men hon e min vän och det kommer hon alltid vara

Miss you min lilla persiska Nawara.


Känner mig så slagen känner mig så sårbar

När du inte e här, när du inte e kvar

Du e min persiska prinsessa med det lilla leendet

Med det så gulliga och flippade beteendet.

Du är en vän jag aldrig skulle kunna vara utan


Nora Pariza Zafaranian


// Big-R


Kommentarer
Postat av: Nono P

"Jag blir alldeles rörd" - det kanske låter töntigt eller hur?

Rafik, jag tror nyss att du har bevisat att du är den med personligheten, du är underbar, du är så rar. Om du säger att jag är det, then it's true - man blir som man umgås :)

Finaste texten på hela bloggen, 1) den handlar om mig (A) haha men mest 2) dina ord kan inte kännas mer äkta.

Jag älskar dig, uppriktigt sagt - jag svär...

/Nono P. <33

2008-09-25 @ 18:41:27
URL: http://nonoparizaa.blogg.se/
Postat av: ikrah

ingen kan beskriva vår nora bättre! : <3

2008-09-25 @ 19:43:50
URL: http://ikrah.blogg.se/
Postat av: Didan Mustafa

BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOTLIIICKAAAAAAAAH <3

Bror jag älskar dig and you know that

2008-09-25 @ 23:25:25
URL: http://djbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0